לאחר העוקץ: 'אירו-פנים' נסגרת – הכסף לא יוחזר ללקוחות

ישראל בן צבי 7 Comment on לאחר העוקץ: 'אירו-פנים' נסגרת – הכסף לא יוחזר ללקוחות
צילום: פלאש 90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משבר הכרטיסים בחברת ארופנים: הנהלת החברה הודיעה הערב (רביעי) על סגירתה של החברה לאור העוקץ אליו נפלה' לטענתה' ועל כוונתה להכריז על פשיטת רגל. ב'ארופנים' אומרים כי הם עושים מאמצים להחזיר לרוכשי הכרטיסים חלק מהכסף שנגבה מהם.

תחילת הפרשה: ביממה האחרונה פרסמה 'אירו-פנים' הודעה ולפיה נפלה קרבן לעוקץ של חברה שהייתה אמורה להעביר את הכסף שגבתה מהלקוחות אל חברת התעופה האוקראינית ממנה נחכרו המטוסים שיטוסו לאומן.

במהלך כל היממה האחרונה ניסו בעלי 'ארו-פנים' יחד עם עסקני ברסלב לנסות ולהציל את המצב ולחשוב על פתרונות יצירתיים להציל את החברה ואת כספי הרוכשים אך בתום דיונים ארוכים שנמשכו אל תוך הלילה הוחלט על סגירתה של חברת ארופנים וחלוקת כל הכסף שנותר בקופת החברה לרוכשי הכרטיסים.

כזכור חברת ארופנים מכרה כרטיסי טיסה לאומן במחיר מוזל של כ-150 דולרים מיתר החברות כשהמחיר הזול יותר נגזר מהסכם שנחתם אל מול חברה שתיווכה בין ארופנים לחברת התעופה האוקראינית והייתה אמורה הייתה להעביר את כספי הכרטיסים אל חברת התעופה, והריווח שאותה חברה הרוויחה מהתיווך היה לטובת הרוכשים בדמות תלוש הטבה בעלות כרטיס הטיסה, עלות אותו מימנה כביכול חברת התיווך.

יצוין כי לטענת 'ארופנים' ההסכם שנחתם מול חברת התיווך נבדק אצל משפטני החברה, עם תחילת ההתקשרות עם חברת התעופה האוקראינית העבירה ארופנים מקדמה משוערת של כחמישים אלף דולרים לחברת התעופה האוקראינית.

ובמשך הזמן הייתה אמורה חברת התיווך להעביר בפעימות לחברה האוקראינית את הכספים שנגבו מהלקוחות, אך לדברי בעלי חברת 'ארופנים' כל סכומי הכסף שהועברו אל חברת התיווך לא הועברו לחברת התעופה האוקראינית.

לטענת 'ארופנים' החברה המתווכת העבירה להם, אסמכתאות מזויפות על כך שהועברו כספים לחברת התעופה האוקראינית, אך מבדיקה מול החברה האוקראינית עולה, שהיא לא קבלה תשלומים מהחברה המתווכת, כך לטענת 'ארופנים'.

בימים האחרונים, פנתה חברת התעופה וקבלה על כך, שלא קבלה את התשלומים וכאן התעורר החשד, כי הכספים שהועברו לחברה המתווכת לא הועברו לחברת התעופה.

כאמור, ב'ארופנים' הוחלט לפוצץ את הפרשה, בכדי שהלקוחות לא יעמדו מול שוקת שבורה, ימים ספורים לפני ראש השנה, ללא כרטיסי טיסה, ויצאו בהודעה בה נאמר כי נפלו לעוקץ של נוכל לטענתם.

בארופנים אומרים הערב (רביעי) כי בימים הקרובים יחלקו את שארית הכסף שלא הועבר למתווך ונותר בקופת החברה לידי הלקוחות כשעל פי הערכה כל לקוח יקבל כמאה דולר. ב'ארופנים' מציינים כי הם פתחו בהליך משפטי והגישו תלונה במשטרה נגד חברת התיווך, ואף בקרוב יגישו נגדה תביעה אזרחית.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    איזה שטיות!!
    זה היה עוקץ מלכתחילה של אירופנים!!!
    ואנשים הכניסו הרבה יותר כסף מ150 דולר!!!

  2. 6

    ממקור מוסמך יש אנשים שקנו ב500 דולר!!!!

  3. 5

    נו, מה שמו של הנוכל?

  4. 4

    אם יש קבוצה שמארגנת לתביעה יצוגית אשמח לדעת כיוון שהם הנבלות לא מחזירים לנו את הכספים שגנבו מאיתנו

    1. אשמח גם לדעת… מנסה לתפוס אותם ללא הצלחה

    2. אשמח לדעת אם יש תביעה נגדם לא ניתן להשיג אותפ